Wpisz i kliknij enter

3 pytania – Metro

Ostatnią osobą, która zasiądzie 7 marca w ławie jury, podczas tegorocznego BeatBattle.poznan i odpowiedziała na nasze pytania jest Metro.

Metro to producent muzyczny z Brzegu, w którego beatach słychać dużą inspirację brzmieniem Stones Throw Records. Konsekwentnie dąży do wydawania swojej twórczości na winylach. Pierwszą opublikowaną epkę „Antidotum EP” wypuścił w 2005 roku, później ukazywały się jeszcze: epka „Hands In Motion”, album z grupą Afront „Coraz Gorzej”, longplay „Antidotum 2: Keep funk alive”, a w 2013 wspólny rozfunkowany projekt Polskie Karate, który współtworzy z Dj-em Flipem oraz raperami Janem Wygą i Igorillą. Około roku temu ukazał się najnowszy album Metro, pt. „Metroit City”, który zawiera 15 autorskich kompozycji, z czego 12 to kompozycje instrumentalne. Ten materiał to ukłon w stronę brzmień z końca lat 90 – tych prosto z NYC i Detroit, czyli pewnego rodzaju tribute dla The Ummah, Soulquarians i całej szkoły Native Tongues. W swojej dotychczasowej karierze muzycznej Metro współpracował z rodzimymi raperami m. in. OSTR, Fiszem, Tetrisem, a z zagranicy z takimi uznanymi artystami jak: Guilty Simpson, Oh-No, M.E.D., Wildchild, Rakka, Athletic Mic League, Abstract Rude czy Declaime.


Metro – „Metroit City”

Czego ostatnio słuchasz?
Od czasu wydania „Metroit City” stale w głośnikach wszystko, co wyszło
spod szyldu Native Tongues, Dilla, Miguel Atwood Ferguson i ostatnio
Takuya Kuroda, album „Rising Son”.


Miguel Atwood-Ferguson Ensemble feat. Flying Lotus – „Drips/Take Notice”


Takuya Kuroda – „Rising Son”

Nad czym obecnie pracujesz?
Pracuję nad wydaniem „Blunted Album”. Krążek skończony, w drodze
mastering i ogromne chęci, by wyszło to przed wakacjami.


Metro feat. Fisz and Dj BRk – „Big Fysh”

Jaki cudzy występ zrobił na Tobie największe wrażenie?
Jose James, jako producent debiutu Kurody (patrz wyżej) dla Blue Note Records.


Jose James – „Vanguard”, Jazz à Vienne Festival 2013

Beatbattle.poznan to impreza, która od pięciu lat przyciąga rzesze fanów brzmień z pogranicza muzyki elektronicznej i hip-hopu. Celem Mistrzostw jest wyłonienie najlepszego polskiego producenta muzycznego oraz niepowtarzalna zabawa przy podkładach tworzonych na żywo przez uczestników i zaproszonych gości. Kilkunastu szczęśliwców wybranych drogą internetowych eliminacji startuje w dwóch kategoriach – BEAT SHOW i LIVE ACT – a o tym, kto będzie najlepszy decyduje jury. W poprzednich latach na kanapie sędziowskiej zasiadali tacy producenci jak IAMNOBODI, Eric Lau, Mikołaj „Noon” Bugajak, Kixnare, Maceo Wyro czy Envee. W tym roku ławę sędziowską zasilą SoDrumatic, Czarny HiFi oraz Metro, a imprezę będzie adapterowo wspierał DJ Haem.

Finałowa trzynastka uczestników została wybrana przez jury w dwóch kategoriach i zaprezentuje się przed poznańską publicznością na finałowej imprezie już 7 marca 2015, w klubie Projekt.Lab. Więcej szczegółów o biletach siódmej edycji Beatbattle.poznan w linkach poniżej:

www.beatbattlepoznan.pl/beatbattle-poznan/odsluch/
www.facebook.com/beatbattle.poznan

www.soundcloud.com/metrowski
www.facebook.com/PolskieKarate







Jest nas ponad 15 000 na Facebooku:


Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Polecamy